31 Aralık 2014 Çarşamba

Elhamdulillahi ala külli hal;

Şüpheye yer var eziz dostum, O'nu bilmeyen yok amenna. Ama bir matematik de değil icabında, integralini alalım. Finallerde soracaklar mı? Hayır asla. "Yalancısın inanamam" türkü müdür sorunsalı deryaya dalmışlar içindir durumu da yoktur aslında.

Bir düzen var tüm evrende amenna. Aşkı gece yaratmış olma ihtimali üzerinde duruyorum, zira çok net : gündüz kovalıyor maşukunu bir düzen içinde , sırayla.

Ve maşukta kovalıyor aşığını, burada entropi zuhur ediyor aşkta. "Seven sevdiğine sevdiğini" tam burada söylüyor galiba.

Peki ben neresinden tutmalıyım imanımı, sevdiğimi anlasın O'da. Geceden başlasın öyleyse seyrim. İbrahimi tanımam , adını duydum peygambermiş galiba. Söyleyin ondan önce ben aşık oldum dolunaya.

Peki ama bir gece karanlık, bir gece maşukumdan beri geçerse ya? Kaybolursam , aşkım tutsun elimden, namahrem bu olmasa gerek, öyle inandım ama..

Olmazsa kovalarız onun aşkını, belki buluruz cünkü lütfen bulalım . Ben de aşık olurum maşukumun aşkına ve "bu da değilmiş" der Ibrahime yoldaş olurum hatta.

Seyrederim seyrimin çırpınışını, sınav bu ya ; umarım kopya çektiğimizi anlamaz, ben Ibrahim'in kağıdına bakacağım galiba..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder