18 Ocak 2015 Pazar

elhamdülillahi ala külli hal;

sadrımda bitmeyen taze güller için,
elbette kızmadım, kızamam tanrına.
sadece biraz ıslak, kaygısız bir gülümseme
yakışmasa bile  suratıma,
daha mutlu olurdum elbette.


seni kimseciksiz kimseliksiz ve hatta
benciliksiz insanlardan kıskanmalı mıyım,
bilemiyorum doğrusu.
ama elbette kıskanıyorum seni,
senliksiz hiçkimselerden.


birkaç bilinmezli denklemleri
-lineer cebirde gördük- ve yeminliyim
çözeceğim sırrını elbette.
ama anlamadığım gözlerinin
hangi mahremi esrarda saklı olduğudur.

kolay ölen duymadım henüz,
köşeyi dönenlerin de
nereye vardığı hala meçhul.
ama bu sırra erdim elbette;
sensiz olan herbiryerlere.

işte gördün verdim sırrımı,
güvenilmez adamlara sır verilmez.
kolay değil elbette seçmek ikiden biri,
ben sırrımdan geçtim, seni seçtim elbette.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder