9 Kasım 2014 Pazar

elhamdülillahi ala külli hal;

üzüldüğümü iddia etmeyeceğim ama, beni, cümle sonlarına , noktalı virgül koymaya mecbur eden birşeyler var hayatımda. Bir kalabalık var, gerçi herkeslerin herkessel bir herkesleşme eylemine tepki olarak türemiş bir kalabalık.. olsun , yine de yutmak istiyor beni. Yemin ederim bir alıp veremediği var bu kalabalığın benimle.Yalnız denk getirsem soracağım ama, çok kalabalık..


bir kökleşme-serpilme var hayatıma doğru. Sanki su kaynağı varmış gibi emiliyorum, oysa "hani bir çoban görmüştük, kavalıyla bir sümbülü emziriyordu" diyor ya. Bir sümbülü emzirmek isterdim belki, o kadar merhamete sahip olabilirdim belki. Düşüncesi bile heyecana dönüşüyor, tekleyerek atan kalbimde. 


herkesler var, oysa ihtiyacım olan birkaçkimselergibigörünenbirkişiler.


olsun,
böylesi de güzel.
elhamdülillah.
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder